sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Jäällä



Olemme onnekkaita kun asumme aivan puiston ja luistelukentän vieressä. Aamuisin on tarjolla loistavaa seuraa sekä äidille että lapsille, ja illalla kun riehu alkaa olla pahimmillaan pääsemme nopeasti luistelemaan suurimmat energiapatoumat pois. 

Sisarukset ja lainakärryt

Olen itse yrittänyt tuloksetta etsiä omia luistimiani niitä löytämättä. Alakerran varastokomeron avain on hukassa ja toivoisin voivani syyttää siitä miestäni, mutta minulla on selkeä muistikuva siitä että se jäi viimeksi minulle. Siispä voin ainoastaan hiihdellä jäällä kengillä; näin tekee myös kuopus jolle Salama McQueen -pyöräilykypärä ja Kuomat edustavat taitoluistelun huipentumaa. 

Nyt odottelen vaan sellaista päivää että olisi yhtä aikaa sekä aurinkoista että minä vapaalla - nyt on sattunut niin että pilvisinä päivinä olen päässyt puistoilemaan ja aurinkoisina olen ollut tiukasti sisätiloissa.

Kevätaurinko ja lähenevä kesä on muutenkin mukavaa aikaa - paitsi että varsinkin kuopukselle riittää kosolti ihmeteltävää lumen alta paljastuvissa suklaayllätyksissä, itselleni tulee keväisin monesti sellainen 'kaikki on mahdollista' -olotila. Siitä kannattaa siis nauttia niin kauan kuin sitä kestää!


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentti ilahduttaa aina!